Ogłoszenie o konkursie na staż urzędniczy Adm.-111-17/18

OGŁOSZENIE O KONKURSIE

na staż urzędniczy w Sądzie Rejonowym w Grójcu

Dyrektor Sądu Rejonowego w Grójcu na podstawie art. 3b ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r.  o pracownikach sądów  i prokuratury (t.j. Dz. U. 2018, poz.577 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 17 stycznia 2008r. w sprawie szczegółowego trybu i sposobu przeprowadzania konkursów na staż urzędniczy w sądzie i prokuraturze (t.j. Dz. U. 2014 poz.400) ogłasza nabór kandydatów na staż urzędniczy

 

Adres Sądu:  Sąd Rejonowy w Grójcu, ul. Sportowa 14

 

Oznaczenie konkursu: Adm.- 111-17/18

Ilość wolnych miejsc pracy – 1  

 

Do zakresu zadań na stanowisku w szczególności należeć będzie:

  1. wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem akt spraw sądowych,
  2. protokołowanie na posiedzeniach i rozprawach sądowych,
  3. wykonywanie zarządzeń w toku spraw i po rozpoznaniu,
  4. monitorowanie biegu spraw,
  5. rejestrowanie spraw, prowadzenie urządzeń ewidencyjnych.

 

Wymagania niezbędne:

 Kandydować może osoba, która:

  • ma pełną zdolność do czynności prawnych,
  • o nieposzlakowanej opinii,
  • posiada co najmniej wykształcenie średnie, preferowane wykształcenie wyższe,
  • nie była karana za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
  • przeciwko której nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
  • posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • posiada umiejętność sprawnej obsługi komputera (pakiet MS Office) oraz umiejętność biegłego pisania.

 

Wymagania dodatkowe:

  • bardzo dobra znajomość techniki pracy biurowej,

  • doświadczenie zawodowe zdobyte w sądzie,

  • zdolność do samodzielnego podejmowania decyzji, 

  • komunikatywność,

  • dokładność i rzetelność,

  • umiejętność sprawnej organizacji pracy,

  • operatywność, kreatywność i odporność na stres,

  • umiejętność pracy w zespole.

     

    WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA

     

  1. podanie o zatrudnienie (ze wskazaniem sygnatury konkursu – Adm.-111-17/18) skierowane do Dyrektora Sądu,

  2. życiorys uwzględniający przebieg pracy i osiągnięcia zawodowe,

  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

  4. kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie,

  5. oświadczenia kandydata dotyczące:

    - posiadania obywatelstwa polskiego oraz  posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych,

    - nieposzlakowanej opinii,

    -  niekaralności za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,

    - nie prowadzenia przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,

    - posiadania przez kandydata stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku, którego konkurs dotyczy,

    - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

    7. ewentualne kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.

    Wzory oświadczeń do pobrania w zakładce Oferty pracy.

     

    Oświadczenia winny być podpisane własnoręcznie przez kandydata.


    Kandydat składa wymagane dokumenty bezpośrednio w Oddziale Administracyjnym Sądu Rejonowego w Grójcu (pok. 228 lub 225) albo nadaje drogą pocztową (za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego) w terminie do 11 grudnia 2018r. na adres:

    Sąd Rejonowy w Grójcu
    Oddział Administracyjny
    ul. Sportowa 14
    05-600 Grójec

    z dopiskiem: konkurs Adm.-111-17/18

     

    Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu tel. 48 664-84-04.
    Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

     

    Konkurs przeprowadzony zostanie przez komisję konkursową powołaną przez Dyrektora Sądu Rejonowego w Grójcu.  Konkurs składa się z trzech etapów:


    Etap I - selekcja wstępna zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu,
    Etap II - praktyczny sprawdzian umiejętności,
    Etap III - rozmowa kwalifikacyjna.

     

    Zawiadomienia o zakwalifikowaniu do drugiego etapu konkursu dokonuje się poprzez umieszczenie listy zakwalifikowanych kandydatów oraz podanie terminu i miejsca jego przeprowadzenia na stronie internetowej Sądu Rejonowego w Grójcu www.grojec.sr.gov.pl

     

    Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Sądu Rejonowego w Grójcu www.grojec.sr.gov.pl

     

    Osobom, które nie spełnią wymogów formalnych Sąd Rejonowy w Grójcu nie odpowiada na oferty.

     

      

    Dyrektor Sądu Rejonowego

    Joanna Curyło

     

     

     

                    Zgodnie z art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, informuję, że:

  1. Sąd dochowuje szczególnej staranności przy przetwarzaniu danych osobowych i wdraża odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby zapewnić stopień bezpieczeństwa odpowiadający ryzykom naruszenia praw i wolności osób fizycznych wynikającym z zakresu, charakteru, kontekstu i celów przetwarzania danych.

  2. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sąd Rejonowy w Grójcu ul. Sportowa 14, 05-600 Grójec reprezentowany przez Prezesa Sądu.

  3. Zgodność przetwarzania danych z przepisami prawa nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, Pani Aneta Skoczek tel. (48) 664 83 11, e-mail aneta.skoczek@grojec.sr.gov.pl

  4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w zakresie i celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego, na podstawie art.6 ust.1 pkt a RODO - zgody na przetwarzanie danych i art.6 ust.1 pkt c RODO - jest to niezbędne do realizacji obowiązku prawnego RODO.

  5. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, a ich nieprzekazanie spowoduje brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego

  6. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być jednostki nadrzędne, podmioty świadczące na rzecz Sądu usługi informatyczne oraz inne upoważnione podmioty na podstawie
    i w granicach przepisów prawa.

  7. Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu.

  8. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu zakończenia procesu rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż przez jeden rok od zakończenia rekrutacji.

  9. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność
    z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,

  10. Wymienione prawa mogą być ograniczone w sytuacjach, kiedy administrator jest zobowiązany prawnie do przetwarzania danych w celu realizacji obowiązku ustawowego.

  11. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO.

  

 

 

 

                                             

 

 

 

Rejestr zmian dla: Ogłoszenie o konkursie na staż urzędniczy Adm.-111-17/18

Podmiot odpowiedzialny:
Sąd Rejonowy w Grójcu
Wytworzył:
b/d
Opublikował:
Administrator
Dokument z dnia:
2018-12-04
Publikacja w dniu:
2018-12-04
Opis zmiany:
b/d